Turbeskrivelser

Mandagstur d. 19. september 2022

Næstsidste mandagstur d. 19. september er kørt. Duggen faldt tidligt og tungt🙈😂 og vi mødtes lidt våde.. 12 næser… Regnbuerne var imponerende. 🌈🌈Frank var turleder og han ledte os ud i bl. a. Løjts smukke natur og hvad endnu bedre var… han fandt tørvejret! Det blev en god tur og vi kunne sagtens holde varmen. Eftersom Skarrevs kiosk har påbegyndt sæsonlukningen, tog vi ind (med gode omveje) på Beach Pit… hvor vi fik is, kaffe, sandwich og hotdogs🍧☕️🌭 Vi tog hver til sit under den smukkeste røde aftenhimmel.

Lørdagstur d. 10. september 2022

Lørdag d. 10. september 2022 gik turen til Laboe ved Kiel.

Søren mødte os i

Padborg kl 10:00🕙 Vi var 7 mand afsted!

Vi kørte over den lille grænse ved Ellund og første pause kørte vi helt til Tyrol for at få😂 Der var også en lille pause for at trække i regntøjet, hvilket havde gavnlig effekt, da det så stoppede med at regne.

Vi fortsatte turen til Laboe, hvor den stod på Ubåd!!Der var godt nok trangt i ubåden og jeg var glad for at den stod på land og ikke lå på havets dyb🙈 Efter Ubådskig var vi godt sultne…og vi indtog vores medbragte madpakke. Mætte af mad og indtryk kørte vi hjemad og lagde lige vejen om havnen i Slesvig… vi havde lyst til is! Det er der nemlig altid plads til, uanset hvor mæt man er🍧🍧🍦🍦

Vi kørte igen over den lille grænse ved Ellund og sluttede hvor vi startede ved OK-tanken i Padborg. Vi fik aldrig brug for pas eller mundbind😀

Tusinde tak for en fantastisk tur Søren!🏍🏍🏍🏍🏍🏍

Mandagstur d. 5. september 2022

Mandag d. 5. september var Bente turleder. 17 MC’ister og 16 MC indfandt sig i Padborg kl. 18.15. 🏍

Snakken gik som sædvanligt lysteligt og en del kunne sige tak for sidst! (Ertebølletur) 👍

Bente havde planlagt en fantastisk tur. Turen bød både på hovedvej, landevej, bakkevej, motorvej, snoet vej, lange vej, kort vej, vej med grus, men ingen grusvej😀

Vi sluttede en dejlig aften i Støvlen på Als, hvor vi drak vores medbragte kaffe/sodavand og, med stor velbehag, fortærede Bentes hjemmebag🍰🍰

Tak for tur Bente👍👍

Ertebølleturen september 20200

Så er vores dejlige Ertebølle weekend slut.

Det har som altid været en fantastisk dejlig at være på Ertebølle strandcamping, mange tak til Ingrid og Lars for dejlig spænde mad.

Lørdag blev tur en til Mariager fjord, hvor vi sejlede gratis med Danmarks mindste bilfærge, 3 biler el 1 bil og 11 motorcykler. Ved Mariager ligger Europas højste gravhøj Hohøj.

Bestem et besøg hver, det siges at Kong Ho ligger begravet midt i højen i fuld udrustning og med sin hest og alt hvad havde ejede af guld og sølv.

Inden turen gik tilbage til Ertebølle, var vi lige ved Vebbestrup flødeis mejeri og få is.

Søndag efter morgenmaden blev der pakket og hytten gjort rent.

Mange tak for denne gang.

Mandagstur d. 29. august 2022

Det var sidste tur, med start kl. 19.00.

Tur gik til Rømø i aften for at spise is🍦.

Der var 22 glade MC ister,

En fantastisk solnedgang

Mandagstur d. 22. august 2022

Så er det min tur d.22 august 1845 fra Padborg, husk endelig kaffe og lidt mundgodt, alt efter smag og behag. Måske vi kommer til at slutte på et specielt sted. Planen er at køre til Ribe, men men aftenerne er allerede lidt kortere, så hvis vi nu kun når noget af vejen stopper turen et andet sted. Vi vil jo ikke køre tur efter det er blevet mørkt. Så tank og pak mc en. og kom ud på tur. På gensyn Jon.

Tak fin tur Jon.

Sikke en sol nedgang den var bare rigtig flot.

Lørdag d. 20. august 2022

Lørdag d. 20. august var vi på en fantastisk tur til Ærø.🏝 Karsten Honnemand var turleder. Der var desværre flere der havde besvær med billetkøbet, så det gik lidt ud over deltagerantallet.

Tidlig morgen, i pragtfuldt vejr, mødtes vi ved færgen, og kom sikkert ombord⛴⛴. Vi nød en kop kaffe på øverste dæk, og fik vind i håret🌬Vi mødte Jessica som også skulle til Ærø, dog i et andet ærinde.

Vi blev ført rundt på Ærø på de smukkeste steder, og besøgtenogle fantastiske udsigstposter. Vi besøge Skjoldbæs fyr hvor udsigten er fænomenal… med med verdens mindste dør og smalleste trapper🙈 Karsten kunne fortælle meget om stederne, eftersom han har været der meget.

Et lille og velfortjent rast på Voderup Klint, hvor vi både mødte motionister og brudepar🤵👰

Efterhånden begyndte sulten at melde sig, og vi fandt en god restaurant, hvor vi fik godt at spise, og en enkelt Ærø øl.🍤🍽🍔

Turen gik nu videre øen rundt, og vi var fascinerede over hvor smukt og varieret landskabet var.

Vi var godt varme og trætte da vi kørte ombord på færgen igen, godt mætte af mange indtryk. Der var lidt plads i den ene topboks 🙈🙈 så der var en kvinde der fik lidt godt øl med hjem🤗🤗

100000 tak til Karsten Honnemand for en yderst vel arrangeret tur. !!

Mandagstur d. 15. august 2022  ·

Tak for en god tur Lars. God ide at starte ved Kalvø, vi var mødt 13 cykler og 15 hoveder.

Vi sluttede ved Sønderballe strand. Hvor der blev snakket og hygget inden turen gik hjem af.

Zepkow

Tak for en begivenhedsrig tur til Zepkow og omegn 🛵tak for hyggeligt selskab samt gode grin og rigeligt med røvere ✌🏻

Håber alle er kommet godt frem 🤞🏻

Nicole og Kurt

Mandag d.1.august 2022

Tak for en super fin tur Lars Asmussen.

Mange små veje, veje jeg aldrig har kørt på.

Vi var 17 cykler og der 3 der var copilot på.

Der blev også sparket dæk….. tillykke til Svend Callesen med den nye Mc en flot grøn Kawasaki.

Mandag d. 18. juli 2022

Tak for en super fin tur Jep. Vi har været på veje igen i dag hvor vi ikke har været før.

Mange tak for kage i is Renate.

Mandag d. 11. juli 2022

I morgen er det atter mandag, og jeg har lavet en ny tur 🤗

Vi starter i Rødekro som vi plejer.

Vi skal en tur ud på Haderslev Næs, lidt rundt om Slivsøen, og ned forbi Genner Strand, hvor vi kan sende en hilsen til min lille båd. Vi slutter i Aabenraa Under Sejlet, hvor man kan få iiiiiiiiis 😎

Jeg håber at så mange som muligt vil med på denne episke tur 🍦😊

Biker hilsen fra Lars.    Lav beskrivelse.

Lørdag d. 9. juli 2022

Lørdag d. 9. juli er det min tur til at lave en lørdagstur. Jeg har bestilt godt vejr, så er det på plads🤗

Vi starter i Rødekro kl. 09.00.

Jeg har lavet en tur rundt om Silkeborgsøerne. For ikke at bruge for megen tid igennem byerne på vejen derop, så bliver turen delt i to etaper.

1. Etape går med motorvejen direkte til Ejer Bavnehøj, hvor vi vil drikke vores medbragte kaffe/sodavand, gå op i tårnet og kigge på dagens rute, hvis vejret ellers er klart.

2. Etape går i adstadigt tempo rundt om Silkeborgsøerne. Turen går gennem Gml Ry, Laven, Silkeborg og op til Himmelbjerget, hvor vi indtager vores medbragte mad, eller køber noget deroppe, alt efter behag.

Turen hjem går over Voerladegård, hvor jeg har boet for mange år siden, og ned igennem Grejsdalen og med 170`eren hjem igen.

Turen vil være på ca 300 km alt i alt.

Håber der er mange der vil tage i mod tilbuddet 😎😎🤗🤗🏍🏍

Bikerhilsen Lars.

Lav beskrivelse.

Mandag d. 4. juli 2022

Aftenens tur, planlagt og ledet af Henning.

Smalle veje, god vind og vi undgik den største og sorteste sky (ingen regn).

Holdt lille pause ved yderste dige med vildsvinehegnet, som nordlig nabo.

Endte på Jejsing Bjerg, som var en positiv overraskelse- fantastisk udsigt mod syd.

Vi var 5 “cyklister”, så mange gik glip af en rigtig god tur.

Tak Henning

Mandag d. 27. juli 2022

Mandag d. 27. juni, legede vi en smule Sankt Hans. 🔥Jon havde lavet en god tur, som han forkortede lidt, da vejrudsigten ikke lovede der bedste vejr. En pæn stak trodsede dog vejret og mødte op i Rødekro og kørte turen.🏍🏍Endestationen var ude på Jons familiefarm, hvor der var grillpølser og kage. 🌭🍰Det lokkede lidt, og der kom da også nogle i bil for at nyde det hyggelige samvær♥️🤗 Tusind tak til Jon for tur og “husly”. Nu er det vist en tradition🌞🌞🌞

Mandag d. 20. juni 2022

Mandag d. 20. juni var det Lars som var turleder. 🏍🏍17 MC’ister var vi afsted. Han havde lovet os en grænsesøgende tur, og det løfte holdt han. Vi passerede grænsen adskillige gange, og stødte på flere politibiler🚓, der holdt parkerede på udkig efter grænseoverløbere… Vi var ikke i fare eftersom alle selvfølgelig havde pas med🙈🙈… Vi gjorde stop ved Vidå-slusen, hvor fru Asmussen (Søde Gitte) havde kage med til folket. 🍰🍰Vi blev godt gennemblæste og følte os i live… Tak for god tur og forplejning til Lars og Gitte.👍👍

Lørdag d. 18. juni 2022

Jeg vil lige minde om vores tur på lørdag, den 18.6.

Den går til Tønning som ligger ved Eiderfloden. En by med små 5000 indbyggere og en lille hyggelig havn,hvor vi holder pause.

Herfra kører vi så til Eidersperrwerk,som er et stort sluseanlæg hvor Eideren løber ud i vade-

havet/nordsøen.Anlægget er bygget fra 1967 til 1973.

Vi mødes kl 1000 på OK tanken,Lejrvejen i

Padborg.Husk mad og drikke samt pas og euro.

Håber vi ses.Vejrudsigten er rigtig god for weekenden.🏍😎

Hilsen Calle

Lav beskrivelse

Mandag d. 13. juni. 2022

Mandagstur d.13. juni.🤗 Vejret var med os, og det lugtede lidt af sommer. Flemming var turleder og kørte langt omkring med os. Vi var både i Portugal og Spanien👍👍 Vi måtte holde tungen lige i munden, da der lå temmelig meget grus og snavs i svingene. Vi vakte en del opsigt hos de der stod i vejkanten …ca. 20 MC fylder godt, og giver et godt optog🤗 noget imponerende var at vi på hele turen, kun mødte 3 modkørende. 2 MC og en bilist.🚘🏍🏍

Vi sluttede i Hjordkær ved Flemming og Bente, hvor Bente stod klar med kaffe og mega god kage. Tak for god tur og forplejning 👍👍👍

Mandag d. 6. juni Pinsetur 2022

6. juni var vi på en heldags pinsetur😍 vejrudsigten havde i et par dage ikke set særlig god ud. 5 tog dog chancen🤗Turen gik til Bergenhusen i Tyskland. Frank havde, sammen med Tom (Tom) lavet en kringlet tur derned, der bød på slanke og krogede veje. Vi mødte en par små byger med støvregn, men nåede ikke at blive våde.🌞

Vi holdt pause én gang i timen for at strække ben og få en kop kaffe☕️

Vi spiste vores medbragte madpakker i solskin, med storkene siddende i rederne rundt omkring os på torvepladsen i Bergenhusen.🦩🦩( ved godt det er en flamingo, men der var ingen stork!🥹)

På vejen hjem besøgte vi KZ-Gedenkstätte Husum-Svesing. En mindepark som er oprettet på den plads hvor Svesinglejren, en KZ- lejr fra 2. verdenskrig, lå og hvor der stadig er ruiner fra den tid. Parken gør et stærkt indtryk, også set i perspektivet af uroen i verden lige nu.

Tak til Frank for en god tur!!!👍👍

Lørdag d. 4. juni 2022

Hej allesammen.

Er der interesse for at vi som klub deltager i Julemærketuren til Kollund

Turen er d. 4. Juni med afgang fra rastepladsen Ustrup kl 11.00

Det forventes at man sponserer et beløb hver(50-100kr), der kommer nogen rundt med en sparebøsse på rastepladsen

Hvis vi mødes kl 10.00 i Rødekro og samlet kører til Ustrup så kan vi sparke dæk i Ustrup sammen med alle de andre.

Jeg kører derop uanset 😊

Hilsen Lars

Mandag. d. 30. maj 2022

Mandag d.30. maj var vi inviteret ud til æ Honnemand. Vi samledes ved Biltema ved Rødekro og Frank havde lavet en lille omvej til Kassø. 🏍Turen gik ind til Aabenraa hvor vi kørte ad bl.a. den gamle Kongevej, derefter en tur over Hjordkjær og Mellerup. Karsten Honnemand stod med åbne arme og tog imod os. Han havde ydermere sørget for god servering! Vi fik franskbrød (hvedekach) med smør og nyslynget honning🍯🍯Karsten fortalte om at være biavler. Det var meget interessant, han er en god fortæller. Vi fik en rundvisning på bedriften og vi besøgte hans bistader🐝🐝. Vi kom meget tæt på og nogle smagte endda honning ”lige fra fad” 🐝🍯♥️Tusinde tak for en god aften👍

Mandag d. 23. maj 2022

Nu kommer fuglene igen…. Og lyset vælter pludseligt ind…🌞 Kurt havde turen. Vi mødtes i Padborg, et par og tyve mand…og vi kom vidt omkring…! vi er nu så langt inde i sæsonen, at det stadig er lyst når vi når endestationen på turene.…Og vejret var med os på denne tur👍 Vi kørte langs bakkede veje, hvor hestene løb side om side med os 🐎🐎og hvor køerne 🐄🐄kom løbende og nysgerrigt beskuede de fremmede på hjul. En fantastisk godt tilrettelagt tur, så alle sanser kom i brug…Vi sluttede ved Aabenraa lystbådehavn, hvor vi drak vores medbragte kaffe eller sodavand☕️☕️🥤 Tusinde tak for en god tur Kurt… (og Nicole😍)

Mandag d. 16.maj. 2022

Mandag d. 16. maj drog omkring et par og tyve MC’ister på tur med Per Løber. Vi mødtes ved Burger King i Sønderborg og så gik turen over stok og sten. Tror vi kom på hver en lille vej, hver en lille sti, alle bakker og dale på Broager land (næsten☺️). Det var en smuk tur og vi fik set det fantastiske landskab. Vi kørte næsten i vandkanten♥️ Vi havde endestation hos Per, hvor hustruen Susanne havde sørget for rigelig kage og kaffe♥️

Vi fik en rundtur på Pers Gods og der var vitterlig nogle store dæk der blev sparket!

Tak for god tur, rundvisning og kaffe og kage☕️☕️🧁🧁

Lørdag. 14. maj 2022

Der var en der var to der otte MC ister på tur🏍😊. Mange tak for en super tur Henning

Turen gik til Brundsbuttel over Rensdsborg. GPS drillede en smule men, det blev løst med fælles hjælp, vi kørte på rigtig mange små fine veje langs Kilerkanalen og på tværs af Kilerkanalen i alt 8 gange.

Madpakken blev spist ved slusen ved Brundsbuttel hvor vi så de store container skibe blev sluset på ud og ind.

Henning havde kage med til kaffe, mange tak for det Mona at du tænkte på os🎂☕️

Mandag d. 9. maj 2022

Tak for en god tur i tørvejr🥰 Vi var 28 MC ister, samlet i Rødekro 🏍 Lars havde lavet en kreativ og spændende tur.

Både grusvej og asfalt at vælge imellem, respekt👏👍😂 . Humøret var højt. Turen gik, blandt andet til Hoptrup, Djernæs, Sønderballe Strand og rundt på Løjt Land. Turen endte hjemme hos Lars, i Stubbæk, hvor Søde fru Asmussen stod klar med Chokolade og kaffe til alle fremmødte.

1000 tak for en god tur Lars, og tak fordi du sørgede for det gode vej!

Tak for kaffe og kage Gitte 🙋‍♀️!

28 MC´ister samlet i Rødekro, spændt på tur
Kan være et billede af 10 personer, motorcykel og vej
Stemningen var som sædvanligt god!
Ingen tilgængelig beskrivelse.
Vi må atter give hånd….
Lars fortæller om turen.
Vi fylder godt på på Buen….
Kan være et billede af 3 personer og udendørs
Gittes kaffe og kage
Ingen tilgængelig beskrivelse.
Der kom én i civil. Det er jo vigtigt at tjekke kaffe, kagen og stemningen. Alt blev godkendt til MAX karakter!! Tak til Lars og Gitte for en god aften…

Mandagstur d. 2. maj 2022

Mandag d. 2. maj havde Svend lavet en dejlig aftentur. 🏍😉. Vi startede i Rødekro og kørte på små og store veje og vi sluttede på Rømø. Der forsynede vi os med is og kaffe😊 Selvom vi var lidt kolde, var isne gode 🍦🍦. Det blev til en del kørsel. Ca 1,25 time inden vi ankom til Rømø. Snakken gik lysteligt og vi havde fri hjemkørsel… nogle mente sågar at der var hjemflyvning🏍🤗✈️Tak for en god tur Svend👍

Kan være et billede af 9 personer, motorcykel og vej
Så er vi samlet ved Biltema i Rødekro
Kan være et billede af 6 personer, folk, der står, motorcykel og vej
Svend tegner og fortæller….
Kan være et billede af 3 personer, folk, der står og tekst, der siger "Indgang Holo ers afstand"
Is er godt……
Kan være et billede af 2 personer og udendørs
Meget is er meget godt!
Kan være et billede af 10 personer og folk, der står
Står og får varmen under halvtaget, inden hjemturen.
Kan være et billede af 1 person og sidder
Yngste passager i dag… Sej pige!!!

Tak for en god tur Svend

Lørdagstur d. 30. april 2022 Egeskov Slot

Sikke en fantastisk tur til Egeskov Slot i dag. 🏰🏰Lars havde arrangeret en super tur, og havde som sædvanligt også sørget for godt vejr🌞🌥….. vi startede dog i det kolde hjørne, men det blev varmere op af dagen. Vi mødtes i Rødekro kl. 07.00, 17MCister og 13 MC…og vi var alle morgen friske!! Vi kørte af den gamle hovedvej og holdte nogle korte pauser. En af dem brugte vi på rundstykker og kaffe☕️🥯. Vi ankom til Egeskov Slot og det var en fornøjelse at se hvor meget styr der var på pladsen med hensyn til opmærkning og personel til hjælp til parkering. Vi var der så tidligt at vi holdt i 2. række og der var mange mange rækker!Vi løb ind i flere af GTCs medlemmer derovre♥️ Vi fik set de forskellige museer og der blev sparket meget dæk! 1000 tak Lars for en fantastisk tur… ikke mindst hjemvejen der bød på pølsemix, burgere og hotdogs i Fåborg og så fik vi mega store is i Middelfart… sammen med en million andre MCer🤣 …og vi var meget langt omkring.. sågar helt i Sibirien!! Tak for I dag alle mand, det har været så hyggeligt og spændende..

Egeskov slot…så Smukt
Der var rigtig mange dæk at sparke på.
Et lille vue over parkeringspladsen, der var sort af MCèr
Kan være et billede af 10 personer, folk, der står og udendørs
Vi kom vidt omring…..Sågar helt til Sibirien!

Mandagstur d. 25. april 2022

Mandag d. 25. april var vi inviteret på virksomhedsbesøg hos Frøslev træ. Vi mødte ind 27 mand i Padborg og Frank førte os på en lille bitte tur rundt i området, hvorefter vi landede ved FRØSLEV TRÆ, hvor Kurt stod klar til at modtage os. 🏍🏍Vi blev udstyret med gule og orange veste, så vi alle var synlige for de eltrucks der kom farende rundt på pladsen🤗 Kurt fortalte om fabrikkens opståen og hvordan den både voksede, og brændte og voksede. Hvordan den var gået fra at være en familievirksomhed til at være en “bestyrelsesvirksomhed”. Det var meget spændende at høre. 👂👂Derefter fik vi en rundvisning på virksomheden. Den er imponerende stor og vi fik gået mange kilometer, tror vi nok😉. Vi så nye typer at træforarbejdning som har samme egenskab som det trykimprægnerede træ vi kender i dag. Det var fascinerende at se og høre om. Mange ønskede sig nye terrasser! nævner ingen navne🙈🙈🤗. Tak til Kurt og Nicole for en spændende aften… tusinde tak for kaffe og kage. Kurt er god til at bage… så altid rart med “kaffe med Kurt” ☕️☕️

Vi fyldte godt op på P-Pladsen.
Vi blev iført flotte veste, og Kurt fortalte om virksomheden. Det var meget spændende.
Efter en god og lærerig rundvisning var der kaffe i personalerummet
Tak til Kurt og Nicole for et fantastisk besøg på deres arbejdsplads.

Mandagstur d.19.april 2022

Der blev en dejlig lille køretur i aften fra Rødekro. Vi kørte kl.18.15, og vi kom på en skøn tur. Jon var turleder og vi fik mange bakker, seje sving, ukendte steder og vind i håret. Vi sluttede på Fjordvejen ved en grill ting, som blev glade for at se os. De satte frisk kaffe over, og det blev både til is og hotdog. Snakken gik lysteligt og der var et par nye medlemmer med.

Tak til Jon for en god tur, Per for afsætning og Lars for opsamling.

(billeder)

Skærtorsdagstur d.14. april 2022

Lars havde arrangeret en tur til Esbjerg. Lars havde valgt en rimelig direkte rute til Esbjerg for at være der i god tid. Op til 3000 andre MCere var med til at skyde sæsonen i gang. Hele midtbyen var lykket af, så alt var dedikeret til motorcykelarrangementet. Politiet anviste hvor vi måtte holde, og der var bare styr på det. Vi fik set mange MCere og talt med man mange MCíster.l Vejret var med os, sådan da, og der var virkelig god stemning. Derudover var der også stemning for at der skulle en god is indenbords. Derfor måtte vi da lige en tur til Rømø på hjemvejen for at få en stor is hos Fru Dax.

Tak for en fantastisk tur til Lars Asmussen

Der blev skuttet lidt i kulden, men vikingerne mødte ind.
Kan være et billede af 3 personer, motorcykel og udendørs
Der var rigtig meget dæk man kunne sparke. Der var rigtige mange MCer at kigge på og lytte til.
Kan være et billede af 7 personer og udendørs
Og der var sort af mennesker, rigtig mange i MC-tøj

Kørekursus d. 10. april i Tønder 2022

21 MCìstere var meldt til kørekurset i. Vejret var med os, selvom forøret ikke helt havde fåety fat. Der skulle dog en del koncentration til, så der kom alligevel sved på panden.

Efter en god instruktion i klasseværelset, tog de 3 politifolk, som stod for kurset, os med ud på hold på øvebanerne. Vi fik her øvet os på forskellige manøvre som vi kan blive udsat for i trafikken. Vi var godt møre efter udfordringerne og den skarpe koncentration. Betjentene udtalte at vi var meget dygtige, og at de kunne se at vi var meget erfarne motorcyklister (mange af os er jo også gråhårede:)

Mandagstur….som blev en lørdag, nemlig d. 9.april 2022

Turleder var Owe.

Der var måske nok forår i luften og efter kalenderen, men temperaturen havde ikke opdaget det… så det var lidt koldt. Vi var 9 MCìstere der kom på en meget god tur. Owe havde fundet steder på Als, som vi aldrig nogensinde havde fundet af os selv. Tak for en fantastisk tur.

,…Og tusinde tak for kage og kaffe til Jette. Det var bare lækkert!

Kan være et billede af 2 personer, motorcykel og vej
Der var vind i håret, men vikingerne mødte op
Kan være et billede af 5 personer, motorcykel og vej
Der blev hygget og snakket inden afgang.
Kan være et billede af 2 personer, motorcykel og vej
Ove tegner og fortæller….
og der blev selvfølgelig sparket dæk.
Kan være et billede af dessert og indendørs
Tak for dejlig kaffe og kage…

Første Mandagstursom blev en lørdag nemlig d. 4 april 2022.

Frank Simonsen var turleder.

Første tur i denne sæson. 11 MCistere og 10 stk. MC mødtes i Rødekro og var fuldstændig klare!!!🏍🏍 Vi fik heldigvis nogle solstråler at køre i. Nogle af MCisterne havde tændt for fjernvarmen i tøjet, så de svedte🤣 nogle (læs:mig) var lidt misundelige. Frank havde, med hjælp fra hustruen, lavet en god smuk tur, hvor vi øvede egenafsætning og kørte både bakkede og snoede veje. Vi landede ved genforeningsparken for folkehjem i Aabenraa.🇩🇰 Der drak vi vores kaffe og spiste kage. Tak til alle kuldetrodsende der mødte frem for dejligt selskab…♥️ Det er så fantastisk at sæsonen er skudt i gang🏍♥️🤩🤩

Snakken gik lysteligt, ved første tur i sæsonen.
Vi havde ikke glemt at stå i rundkreds og udveksle morsomheder… stemningen var god..
Godt med en kop kaffe for an det smukke folkehjem.
Kan være et billede af 6 personer og udendørs
Genforeningsparken er den ideelle plads til kaffe og kage. Der er masser af bænke, parkeringspladser….samt historisk information.
Kan være et billede af landkort og tekst, der siger "15.18 Aabemaa BILTEAM, VARNAS OG RETUR TIL FO... 48 km 1:11 hr DNK Synkroniser ruten som et spor med mine enheder Offentliaaar nả TomTom Del Slet Rediger rute"